✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: kne tag...

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Tuesday, October 12, 2010

kne tag...

dh lme dh kne tagged ni...so, br nk wt...uhu...aku kne tagged ngn Fara

1. gambar kesukaan anda?

2. adakah anda rasa anda HOT?
ha3...xde makne nye nk hot...aku hot kt mate laki aku je... :)

3. cerita pasal gambar
gmbr ni time open unit last 2weeks...aku suke bangat gmbr ni...sbab perut aku dh nmpk...n also thanks to adik zati tlg edit n amk kn gmbr ni... :)

4. bila kali terakhir makan pizza
last 2weeks...mkn kt Cyberjaya...bley plak salad xde kt situ...salad bar pn xde...sumpah xnk g situ dh...uhu

5. lagu terakhir anda dengar
Parachute by Cheryl Cole... :)

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
bace blog org...

7. selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
Awin...ha3...melekat dr kecik...tp family aku je pggl ni...

8. tag lagi 8 orang
mls nk tag...sape rajin, jwb lh eh...

9. siapakah orang no. 1 kepada anda
-

10. kata sesuatu mengenai org no. 5
-

11. no. 3 ada hubungan dengan siapa?
-

12. bagaimana pula dgn no. 4
-

13. pesanan kpd org no. 6
-

14. kata-kata cinta utk no. 2
-

15. adakah no. 7 dan 8 punya persamaan
-

16. berikan 5 yg anda tahu tentag org yang men-tag anda
- awek member aku
- dok johor
- x kawin lg
- comey
- baik

17. persamaan antara kambing dengan lembu
ada mata, ekor, mulut, hidung... ha3...

18. GAY or LESS?
aku normal...buktinye, dh kawin n dh pregnant...ho3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...