✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: Sabtu

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Tuesday, July 14, 2009

Sabtu

Entry ni, aku nk cite psl sabtu aku ari tu...aku bgn awal, iron baju keje...aku mmg akn iron baju keje seminggu setiap pg sabtu...aku mls nk iron time nk g keje, lg pn bley jimat kn elektrik...btol x? lpas kawin pn aku akn iron baju aku n baju b weekend....dh settle iron baju, aku sarap n tgk tv kjap...pkl 11 aku nk grak g Putrajaya...syam tumpang g Kajang...

pkl 11 ktorg grak, msk nkve then highway sg besi...aku x sure aku bwk laju or mmg jln tu x jauh...mne x nye, bayar tol RM3.70...klo aku ikut MRR2 je, RM1.30 je tol...he3...pkl 11.40, kitorg kuar tol Kajang...Pali amk syam kt tepi tol tu je...then, aku meneruskn perjalanan ke Presint 14, putrajaya...nk g kenduri anak CC opis b kt dewan Precint 16...g kenduri ngn pjoe n ikhwan skali...sume pggl b juara bowling...jumaat ari tu b lwn bowling internal JKR Putrajaya...dpt no. 1...tere gle b aku...hu3...


my first cek Nuffnang...

then, dh setel mkn, ktorg g bank islam...aku nk mskkn cek Nuffnang aku yg first...alhamdulillah rezeki berblog ni...even x byk...hu3...then, ktorg grak g opis b...b nk hntr PC kt site opis...utk pjoe...grak g Precint 11...dok situ dlm 5minit, grak g umah b...aku tukar baju kt umah b je...then aku n b grak g OU...shopping jusco...jumaat 3 Julai b men bola, menang n dpt voucher jusco RM130...shopping sakan lh...dh lh aku pn dpt voucher metrojaya RM50...cabutan bertuah seminar ICT...hu3...voucher metrojaya tu, aku bli baju 2helai kt Reject Shop...voucher jusco plak, b bli stokin, boxer.aku plak, cadar, sluar track...hu3...abs voucher RM110...ade lg RM20...

dh pnat shopping kt OU, ktorg grak g Mutiara D'sara...nk g tgk cincin kt Habib Jewels, The Curve...n guess wat, aku dh bli cincin risik...time tunang nnt, aku pki dua cincin...hu3...tp cincin x dpt lg...kne tempah...design yg aku nk xde...hu3...cincin tunang plak, mak b akn bli kn....insyaALLAH 12-12-09 aku akn bertunang...n b ckp xnk tunang lme2...maybe bulan 6 thn dpn ktorg akn kawin...insyaALLAH...klo xde halangan....

dh setel kt The Curve, g Tesco...b nk bli brg....then, g dinner kt maplei dpn penjara Sg Buloh...b nk blk ngn John, tp John g tgk wayang...b lepak kt umah aku...cian gk kt die...pkl 12.40mlm br John smpi, then diorg blk...

tu jelh kisah sabtu aku...k lh...till next entry....babai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...