✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: Kenduri Balong & K.lin 4&5 Julai 2009 Volume 3

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Monday, July 13, 2009

Kenduri Balong & K.lin 4&5 Julai 2009 Volume 3

ini adalah volume last utk wedding balong...lpas ni aku akn kembali cite psl diri aku...hu3...aku nk upload gmbr je ni...xtau nk cite pape...hu3...


aktiviti menulis signboard parking....


bunga manggar biru + silver...


terer gle aku amk gmbr ni...hu3....


Ben 10...hu3


lampu, gift dr moksu...lilin plak, gift dr aku...


kari daging...makngah msk...takut mknn x cukup...


makngah n makteh wt2 bz...hu3...


atok ku...


syam yg x mnd lg...ha3...


syam pakai kn lipstik kt haifa...


hannah pn nk pki gk...cm professional je aku amk gmbr...


kakak menyengeh, haifa mekap, huda nk g mne ntah...ragam 3 beradik...


haifa...flower girl...


hannah, ketua flower girl...hu3...


3 beradik yg jd flowergirl...


berjalan dr umah makteh....


dibaling bunga rampai...


k.lin x aci tutup muke...hu3...

Pengantin posing kt blkg umah...he3...






acara amk gmbr ngn pengantin...














aku ngn k.lin....


x sabo menimang anak ke...he3...


syam ngn pali...


din....


kitorg boria...


baba....


ni jelh tmpt aku spjg kenduri tu...hu3...

Pengantin mkn beradab....








emy, cousin ku selaku pengapit balong....


uncle kamal ngn huda...


with my boo... :)


again, with my boo...


atok, mama, baba n maklang...






moksu n family...


Pengantin posing dlm bilik yg dihiasi oleh aku, syam, makteh, moksu n maklang....
























Pengantin mengemas rumah...he3...






eksiden di hari kenduri...faiz, anak poksu dijahit dahi sebanyak 5 jahitan....

alhamdulillah, sume nye berjalan lancar...even penat, tp enjoy n puas hati....next keje kawin, insyaALLAH bulan 6 thn dpn...hu3...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...