✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: WW

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Wednesday, February 22, 2012

WW

upin ipin aleesya

she can stand, but can't walk...huhu

**2days to go

10 comments:

  1. 24hb nnt dia leh jalan kot... hehe =)

    ReplyDelete
  2. samela macam zhariff, dah setahun sebulan pun belum pandai jln lagi..berdiri..langkah setapak duduk..hehe

    ReplyDelete
  3. iieta : hehe...kne bersabar kn...nnt dh berlari, kne kejar plak :)

    ReplyDelete
  4. cekcinya aleesya...comey2...xpe dah xlama tuh, nti puaslah mama mngejar..hehe

    ReplyDelete
  5. maz : hehe...x pakai seluar :)

    ReplyDelete
  6. aleesya tunggu 1thn tu..hihi sama macam rifqi, dah boleh berdiri lepas tgn, jlannya blum lagi..xper, kita sama2 tgu huhu

    ReplyDelete
  7. aleesya tunggu 1thn tu..hihi sama macam rifqi, dah boleh berdiri lepas tgn, jlannya blum lagi..xper, kita sama2 tgu huhu

    ReplyDelete
  8. hihi aleesya tgu1thn kot..sama macam rifqi dah boleh ebrdiri lepas tgn, tpi xnak jalan lagi..

    ReplyDelete
  9. macam azuin jugak.....tanak jalan...berdiri n jalan setapak 2 terus duduk...dok merangkak je..
    Dah tak lama dah our baby nap mask setahun kan....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...