✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: memborong tudung...

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Friday, March 26, 2010

memborong tudung...

smlm n ari ni, keje aku memborong tudung je...he3...smlm, mmg aku nk bli tuudng utk aku pn...ari ni, aku tlg bli kn utk org...tp x cukup 20helai, aku tmbh lh sehelai utk aku...hu3...kedai yg aku dok memborong ni terletak kt Jln TAR...lbey exact, kt sarah hughes @ globe....

tudung yg aku bli ni, sehelai die jual RM25...tapi klo bli 20helai or sekodi, dpt RM12 je sehelai...hu3...so, sape2 yg njk borong tudung or nk jual, bley lh bli kt cni...he3...tudung yg aku bli ni, kain sutera...klo kain lycra, RM14 sehelai klo bli sekodi...so, total RM280 lh kn...hu3...so, pe lg...sape2 minat berbisnes, bley lh bli kt situ..aku xde pn nk meniaga, tp juz nk bli tudung murh je...tu yg kumpul rmi2...he3...

tudung aku...bli smlm... :)

ni MMS kt k.lin...takut die x berkenan kaler biru tu...

byk x aku bli...bukan aku punye...makteh, mama n kwn2 makteh punye...hu3

**k.lin paling byk bli...8helai...smlm 4helai, ari ni 4helai...hu3

dh abs borong, g kedai brooch...aku bli kn brooch utk b...nk ltak kt songkok b... :)

ni lh brooch nye...ok x?lpas nikah, aku lh bedal pki brooch ni...ha3

nnt jd cmni lh... :)

aku bli gk anak tudung syria...nk pki ngn shawl... :)

8 comments:

  1. cikfasya : g g...tp make sure cukup 20helai lh..klo x, xdpt murh...he3

    ReplyDelete
  2. kalau beli kat plaza gm lg murah~

    ReplyDelete
  3. m a w a r : plaza GM ade jual tudung ke?kain die besh ke?tu yg penting...he3

    ReplyDelete
  4. mcm2 ade kt c2~
    he3,besh kot..
    beli 12 da dpt hrga borong..
    eh,promote plza gm lak~
    ^_^

    ReplyDelete
  5. m a w a r : oooo....ari tu ade gk g Plaza GM...tp byk aksesori je...tudung x tgk plak...

    ReplyDelete
  6. Sorry...nak tanya...beli borong tu dlm globe or arked2 yg sederet dg dia?kdai yg mana 1 ek?

    ReplyDelete
  7. Anonymous : btol2 kt entrance globe tu...sblh die, kamdar...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...