✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: kne tag lg...hu3

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Wednesday, March 24, 2010

kne tag lg...hu3

kali ni, aku kne tag ngn Nahwal, Zainur, Ally , Puan T & Zatie...

1. Siapakah diri anda di rumah?
- anak ke2 drpd 4org adik beradik...

2. Siapakah diri anda disamping rakan?
- kawan diorg lh...hu3

3. 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
- kawin
- pergi haji
- kereta mahal
- Nak rumah bungalow
- nak g bercuti tiap2 tahun

4. Siapakah nama pasangan anda?
Ahmad Shahir Bin Mohd. Hayadin

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
- sangat baik hati
- sangat menyayangi aku yg serba kekurangan ni
- sangat menjaga aku
- seorang anak yang patuh kepada orang tuanya
- sangat ambil berat tentang aku...**sume handbag aku, b yg bli kn tau...hu3

6. Bila tarikh anda couple?
- 24 April 2006 ** nextmonth, genap 4tahun ktorg couple... :)

7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
-xde n hope xkn ade...

8. Lagu tema cinta anda?
- Pemuja Rahsia by Sheila On 7 ** b slalu dgr lagu ni mse aku blom couple ngn die lg...sbab die pemuja rahsia aku... :)

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
- xde dah kot...he is perfect for me... :)
10. Nama anda jika anda diberi peluang untuk tukar nama
- xde dh kot...name aku dh besh...he3

Maka mangsa seterusnya adalah 10 orang yang hapdet blog dia hahahahaha.
-sume yg bace...sile jwb ye....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...