✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: ayahku...

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Wednesday, March 3, 2010

ayahku...

ari ni aku nk wt n3 psl ayah aku...aku x sangke ayah aku amk berat gk psl aku nk kawin ni...smlm die bg aku borang nikah...die mntk paklang amk kn kt tok kadi area umah aku....terharu aku dowh...baba, awin syg baba....**kt umah, aku dipanggil awin...jauh gle kn dr name aku...he3

ayah aku dok kt sblh kanan aku...

5 comments:

  1. abah mmg selalu tak tunjuk sgt tapi dalam diam die la paling gembira anak perempuan nyer nak di nikahi...ape pun selamat buat preparation babe...

    ReplyDelete
  2. awin?
    sgt xde kaitan dri ur real name akak tuh..
    erm..kalo nani tu ade gak leh cam..hehe

    ReplyDelete
  3. aireen : tulah psl...agak terkejut gk lh smlm...tq babe...

    cikfasya: yup...mmg x kne lgsg...he3...

    ReplyDelete
  4. awin..nama manjer..mmg lain..abah ryna masa ryan nyer majlis ari tuh..dia yg lg excited dari mama..hik2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...