✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: kawin kawin kawin

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Wednesday, November 4, 2009

kawin kawin kawin



Skang ni aku gedik nk kawin cpat...aku pn xtau nape...maybe sbab memikir kn ktorg jauh (jauh lh sgt sg. buloh & Putrajaya tu...), tu yg aku gedik nk kawin cpat...aku rase cm dh bersedia utk jd bini org yg aku sgt lh sayangi...umur pn dh 25 kn...bak kate mak aku, umur aku skang ni, die dh beranak kn abg aku...ho3...n sebab kenduri aku xdelh grand n pki det sket gk, aku nk kawin cpat...he3...gatai nye aku...skang aku dh start survey kad kawin, door gift, pakej baju + mekap...tu yg aku tgh survey...catering & canopy dh dpt-pakai yg abg aku amk dlu je. brg hantaran plak, xpyh lg accept rantai tangan utk batal kn wudhu' b time nikah nnt... :).(mmg gatai aku ni kn...blom tunang pn dh sebok2 survey...hu3)...ni jelh coretan aku yg gedik nk kawin ni...tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...