✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: Tukar Tarikh...

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Tuesday, August 25, 2009

Tukar Tarikh...

Smlm b ckp, abah b dh tukar tarikh tunang...from 12hb dec, kpd 5hb dec...jd makin cepat...preparation x byk wt lg ni...tp xpe, ade lg 3bulan utk smpi tarikh tu...

lpas raye ni, aku nk ajak b g bli brg2 yg diperlukan...tggl baju melayu b, songkok, kain pelekat n kain lining utk baju nikah aku....aku igt nk bli baju siap je utk b...ok x?n utk baju nikah aku, aku nk wt baju kurung moden or baju kurung pahang...n utk hantaran gk, selain brg2 yg aku ckp kt atas, tggl barang2 makanan je...aku berharap persediaan aku berjalan lancar...

contoh baju melayu...aku google je ni....

2 comments:

  1. HI sir,that it is nice to be in your site,,,, I really love and May I put it in my blog list?
    it is a honor if I put your site in my blog list,, more over it so great if you could put my blog in your friend list or blog list..
    Here is my blog
    http://worldwildfunny.blogspot.com/
    I do hope you will not mind to share friendship with me,and make more friends in the world.
    My best regards

    ReplyDelete
  2. it's ok...nice to meet u too...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...