✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: Kesabaran Suami

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Friday, July 31, 2009

Kesabaran Suami

Juz nak kongsi email yg aku baru dpt ni....enjoy...

Suami sedang memandu kereta.

Isteri : kita dah berkawin 15 tahun dah,saya rasa saya tak sesuai lagi
bersama dengan awak... saya nak mintak cerai dengan awak......

si suami diam dan terus memandu kereta ...bertambah laju....(70km)

isteri : saya dah tak cintakan awak lagi...sebenarnya saya dah ada teman
lelaki....dia akan berkawin dengan saya lepas awak ceraikan saya... saya
malas nak cerita panjang lagi.. dan saya tak nak awak cuba pujuk
saya...saya dah bosan hidup dengan awak....!!

si suami terus memandu dengan penuh perasaan marah...masih diam...

Isteri : bila kita bercerai,saya nak rumah kita...

si suami masih diam ...memandu dengan lebih laju.....(80km)

isteri : saya nak anak kita juga...awak bukan boleh pelihara mereka.....

si suami masih diam ..tambah kelajuan (100 km)

isteri : saya nak kereta ini, credit card dan saving akaun kita

sisuami masih diam, membelok kereta ke arah Jaya Jusco.......

isteri : awak ada ingin minta apa2??

suami : tak perlu....saya dah ada apa yang saya perlukan...

isteri : ya kah?? apa yang awak ada..??

suami : si suami menjawap sebelum beliau menlanggar dinding konkrit Jaya
Jusco... saya ada air bag.....awak tak ada..!

2 comments:

  1. hmmm... harap2 isteri tu tak mati di tempat kejadian... kasik dia mderita hingga hujung nyawa... huhuhu... kejam tol...

    ReplyDelete
  2. tu lh kn...ape punye isteri ntah...kpd sume isteri2, jgn lh berkelakuan begini sebab syurga kte terletak di bwh telapak kaki suami...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...