✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: Kedai Perabot + IKEA + OU

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Tuesday, July 21, 2009

Kedai Perabot + IKEA + OU

Seperti biase, sabtu aku dimulakan ngn iron baju kerja sebanyak 5 pasang berserta tudung 5 helai...juz wondering, dh kawin nnt, nk kne iron baju b lg...msti penat kn...he3...sori eh, b...ni saje je...ling akn rajin gosok baju b di hari weekend eh...tp, b tlg wt keje umah lain lh...basuh baju, sidai baju...ngeh3...

ok, berbalik kpd cite sabtu aku...aku dh settle iron baju, trus mnd n bersiap...k.lin ckp nk kuar pkl 10...last2, pkl 11 gk ktorg grak...die yg siap paling lmbt...die ckp sbab die dh ade laki, tu yg xbley kuar cpat...hampeh...hu3


gmbr yg aku capture using Nikon D60....pepatung ni ade kt wiper kete k.lin b4 ktorg grak kuar...

mule2, ktorg iaitu aku, syam n k.lin g kedai perabot...k.lin nk tgk set bilik tidur...2kedai gk lh kitorg g...tp, k.lin x bli coz nk dtg ngn balong...then, ktorg grak g Ikea...pkl 12 ktorg smpi n nasib baik senang dpt parking...awal lg kn...he3...kt sane aku belikn lilin utk dayah n utk aku...utk b plak, aku bli kn daim juga lilin...lilin wangi tau...hu3...


ni adelh adik aku...cm cntik je shot aku ni...bajet terer...ha3...kt Ikea xde gmbr aku n k.lin...x sempat nk amk gmbr coz dok pilih2 barang je...

dh pnat berjalan kt Ikea, ktorg grak g OU...k.lin nk cr bedsheet...mls nk cr kt area mutiara damansara tu...dh smpi OU, punye lh seksa cr parking...ade lh dlm stgh jam...last2.....


ini lh hasil ktorg jmpe tmpt parking...rapat gle k.lin parking...hu3...

kt OU, k.lin berjaya beli set comforter...pnat gle mencari...aku plak, bli refill compact powder Fasio n Lipstick Maybelline...mula2 dh nk bli dh lipstick tu kt Guardian, tp k.lin n syam ajak g tgk kt Watson's dulu...tgk mne yg murah...skali, Guardian gk lh murah...sanggup ktorg nek balik kt Guardian tu...mahal RM3 gk tau...oleh tu, klo nk bli barang2 kt Watson's or Guardian, elok lh survey each other...hu3...

then ktorg ade masuk Guess...k.lin bli bracelet...skali harge RM 23 je...tulis kt situ RM31...trus syam pn sambar gk...


logo Guess....

k.lin ajak g mkn kt McD...aku blanje...saje je wt amal...he3...

bli barang kecik je, tp nk plastik bag sorg satu...hu3...


us with purple theme... :)


me with new purple shirt...


syam n k.lin....

dh pnat kt OU, ktorg trus blk...smpi umah pkl 6 ptg...yo2 je nk kuar kejap...ha3...biase lh klo dh kuar pompuan je, sume nk tgk brg...hu3...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...