✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: Back to office....

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Monday, June 22, 2009

Back to office....

Aku dh memulakan kerja ari ni...n seperti yg dijanji kn, aku akn upload gmbr2 trip to penang ari tu...

Jumaat


b n john....

kitorg berkumpul kt R&R rawang...sume ade 5 biji kete konvoi dr KL..kete ain, nash, b, pak wan n mas....dlm pkl 10 mlm, kitorg grak menuju ke penang...kitorg ade berenti gk kt R&R Tapah...makan2 kt situ...dh lh ramai org...tunggu meja kosong gk lh...dlm pkl 11, kitorg meneruskan perjalanan ke Penang...aku x tdo, even dh ngntk gle...aku teman kn b drive...bwk 140km/j je...aku bising gk lh...yelh, after accident, aku mmg fobia bwk kete laju2 ni...hu3...

pkl 1.30 pg, kitorg selamat smpi di Penang...aku tumpang tido umah sal a.k.a. umah sewa aku dulu...ema n azim dh smpi kt situ...diorg dr USM...smpi2 je, aku n ain trus tdo...ngntk gle...


rumah sewa aku dlu...

sabtu

kitorg memulakan hari dgn sarap...smbil2 tu, bahagi2 tugas...budak2 pompuan termasuk aku ditugaskan menyiang n marinate makanan utk bbq....


IT n nija bsh ayam...


ema n ekin siang udang...


ain n awin buat2 ade keje...

aku, tukang amk gmbr...ho3...

tengahari dlm pkl 12, kitorg grak menuju ke Alor Star...menghadiri kenduri Acab...






around pkl 1.30, kitorg smpi umah acab...enjoy pics below k...












**b curi2 amk gmbr aku...bapak tembam aku...ho3..




kami 1 batch yg g kenduri acab...


amk berkat...hu3


pengantin n bakal menjadi mama n papa dlm masa 8bulan lg...congrates acan affaz... :)

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...