✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: sabtu n ahad...

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Monday, March 2, 2009

sabtu n ahad...

Sabtu

pagi2 bute aku bgn sbab nk teman kn syam g advisor die kt shah alam...guess what, name advisor die, Dr Syed Shah Alam... dok kt Shah Alam...asal dr Bangladesh....educated maaa....siap dh ade 3 master degree n 1 PhD....borak2 gk ngn die....syam ckp, klo jmpe die mmg byk berborak je...bincang psl report kejap je...die nice lh...advise aku smbg master...tu yg menguat kn aku utk menyambung kn pelajaran...ho3...insyaALLAH, early next year, aku smbg....die cite, die dh hntr resignation letter kt UiTM....UiTM sisih kn die...sbab die foreigner...x baik btol kn...die ckp lh, ALLAH buat bumi ni, bkn negara...so, ALLAH dh tetap kn rezeki die kt Malaysia...xpelh Dr, sabar jelh eh....after this, ur rezeki at UKM...ahad kne dtg lg jmpe advisor syam sbab ade yg x settle lg...aku jugk lh menemannye....

semalam aku bli tudung ni...kelaka x aku pakai?cm kelakar je kn...hu3

pkl 11, grak dr rumah advisor syam tu, g Marrybrown...melantak kt situ...dh kebulur sgt...he3...
sodap...hrge kt marrybrown ok lh...xde lh mhl sgt...yg pling penting, die xde tax lgsg.... :)

perut dh kenyang, bermule lh ekspidisi kami mencari service centre perodua glenmarie...kt buku servis ade map...tgk cm senang je nk jmpe....skali, mcm bodo je map tu...bengang aku....lme gk lh kitorg berpusing2...ade dkat sejam...dh jmpe, org rmi nk mampos...pkl 4 br bley wt...org kt situ booking kn kt subang airport...nasib baik aku tau tmpat tu....g situ, mmg xde org...bgs lh...pkl 3, kitorg grak nk blk....dh nk smpi Kg Melayu Subang, ade accident...berlaku depan mata aku sendiri...dh lh aku yg drive...cuak gk ar...he3...dh abis ngn accident tu, trus aku drive g SSF Sri Damansara...syam nk bli bnde cm kt disko tu...nnt aku upload gmbr...x amk lg gmbr...ade 12 biji, RM13.80...

dh pnat meround dlm SSF tu, kitorg pn blk lh...pnat tu....dr pkl 9pg kuar umah....

pkl 9mlm, aku tdo...ha3...pnat gle tu....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahad

aku bgn g pkl 7.30 pg...awal kn...mne x nye...pkl 9 aku dh tdo...he3...bgn2 je, aku iron baju keje utk seminggu...mmg biase aku iron baju seminggu...jimat elektrik...bagi sape2 yg bil lektrik melambung sgt2 tu, aku cadangkn korg gosok lh baju korang sekaligus...kadar penggunaan elektrik tinggi time iron tgh memanskan diri...(sejak ble plak aku jd bdk elektrik ni....)k lh...berbalik cite aku...di samping aku mengiron baju tu, aku jugk dpt mengeluar kn peluh tau...b4 kete aku accident, aku akn bsh kete dlu, then br iron baju...oleh kerana kete kt workshop lg, maka aku kurg lh berpeluh di pg ahad ni...hu3...

dh settle iron bju, aku pn mnd lh...pkl 11 kne ade kt UiTM...jmpe advisor syam....pkl 10.20 kitorg grak dr umh....jmpe advisor die lme gle...perot aku pn dh berbunyik2...advisor die mmg suke berborak n bg nasihat...siap bg hadith2...dh lh dh deal ngn k.lin nk jmpe...kesian k.lin tggu kitorg lme sgt...hu3...

pkl 1.45, kitorg grak dr UiTM menuju ke Pak Li Kopitiam Seksyen 7, Shah Alam...k.lin smpi same ngn kitorg...perut aku dh bernyanyi rock ni...dpt je menu, aku order ice blended cappucino n nasi ayam lemon....smbl tu, aku pn gune wifi...nk apply IPTA utk din...mee udang syam dh lme smpi...nasi ayam lemon aku x smpi2 pn...bengang gle aku...syam pggl waiter, br die teringat aku order nasi ayam lemon tu...bengang gle...aku pn melantak ar...smbl tu, syam menerus kn isi borang IPTA din...borak2 lh ngn k.lin...aku tunjuk kt k.lin hasil keje photographer yg aku recommend kt die tu...name die atan...aku kenal die dr tenet ni lh...die bg pakej yg berpatutan...sape2 yg nk kawin or tunang, bley lh pggl die...(tolong promote) he3...ni blog die: http://atanahmad.blogspot.com/

bersame k.lin, my future sis in law...this coming july...

gemok x aku?kne diet n bersenam lh....

dh abs melantak, aku pn blk...penat doowwwhhhh.....

k lh...tu je coretan aku utk sabtu n ahad....daaa....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...