✿•♥ Mrs. Engineer ♥ Mr. Engineer ♥•✿: Ahad n Isnin

✿•♥Our 1st Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

✿•♥Our 2nd Baby♥•✿

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿•♥ekyanie_eternity♥•✿

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

✿•♥My Followers - off RM2.00 ♥•✿

✿•♥LIKE US AT FACEBOOK TO GET LATEST UPDATE♥•✿

Tuesday, March 10, 2009

Ahad n Isnin

AHAD

k.lin tdo umah aku...so, pg2 pkl 7 pg die dh kejut aku ajak bsh kete...x sabo2 btol...hu3...last2, kitorg bork2 je.pkl 7.30pg, br kuar blk...sarap dulu.mama wt mee sup...sodap...dh settle sarap, br lh kitorg bsh kete...pki baju kelawar tu...jgn x caye...lame gk ar kitorg bsh kete...dr pkl 8.30, smpi pkl 10pg...berpeluh2 truk gk ar...mase aku tgh lap kete, aku jmpe kesan ni...

xtau lh pe jadah nye bende ni...gosok2, x ilang gk...hmm...biar jelh...

keteku selepas dibasuh n dilap...

then, aku lepak2 jp...penat gle...balong n k.lin nk g Digital Mall kt PJ...diorg nk bli hp...hp balong dh k.o...trus balong sambar hp gempak...W960i

ade plak gmbr din...lantak ar...

aku pn kirim thumbdrive 2gb kt diorg...dpt lh harge RM22...

aku letak bende yg ssa bg tu kt thumbdrive aku ni...

pkl 12 tghari, aku siap2 nk g umah ssa...ade wedding ceremony junior kitorg kt Hotel Singgahsana PJ...pkl 1.15 aku smpi umah ssa yg terletak di Kelana Jaya..aku park kete kt umah die je..naik kete die..kete mahal...Suzuki SX4...

ni lh kete ssa...

aku serba purple...selendang tu bli kt Carrefour Wangsa Maju...

kitorg g amik min skali...lame gle aku x jumpe die...since abis sekolah dulu lh...die x berubah...aku je berubah...dulu gepeng (bahasa JAWA), skang comey...he3...topi
ni mem2 aku...min, atul, azah n ain...

ni lh pengantin...junior aku...rmi junior aku dh kawin...batch aku je x kawin2 lg...ssa malu sbab kitorg x kawin lg...aku x malu pn...hu3

zieanna, aku n ssa...zieanna ni adik angkat aku...pn nk kawin bulan 6 ni...bulan 7, time aku bertunang, die lh jurusolek aku...hu3...byr ngn kasih sayang je...keh3...gatai

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ISNIN

pg2 aku, syam n k.lin gerak g pasar kampuchea...dkat corner kambing, kg kubu gajah...pasar ni bkk ari isnin n jumaat je...memandang kan aku cuti, aku pn teringin nk g...aku x pernah g...b slalu cite psl pasar ni...walaupun ujan, kitorg redah je.aku aim satu je kt sane...nk bli baju....akhirnye, aku jumpe jugk baju yg aku idam2 kn tu...jeng3....aku wt keputusan nk wt baju tu jd baju tunang aku...gambar ade, tp xnk letak kt sini...x surprise lh kn...aku amik gambar sebab send MMS kt bakal tunang aku...hu3...

smpi umah, lepak2 test baju aku tu...mmg puas ati...murah plak tu....tggl nk bli kain satin 2meter utk wt kain...

tengahari, mama masak nasi ayam...aku tolong mama masak...aku dh reti masak...dh bley kawin ni...he3...gatai sungguh aku ni eh....ihikhik

makanan tengahari kami...nasi ayam...sodap...yummy....

pkl 2.30 ptg, b smpi dr kedah.aku pn kuar ngn b...b cite, b dh ckp ngn family die psl tunang...mak die yg akan belikan cincin...aku x kesah...skang, task aku kne g kedai emas, tgk size cincin...he3...agak2, cincin cmne lh emak die nk bli eh...aku x kesh...janji ade...cincin belah rotan pn, jd lh...hu3...

cincin cmni cantik jugak kn...

kitorg dh kire budget utk tunang, fam b insyaALLAH dtg satu kete je, INNOVA angah...kire kitorg dh save RM450. klo x, kitorg igt kn fam b nk dtg 3kete.satu kete kitorg bg RM250.oleh kerana satu kete je, kitorg nk bg RM300 lh...lpas ni, nk cari katil queen yg murah...klo ade warne putih ok gk...demand btol aku ni...selain tu, cadar, kain utk wt hantaran, baju b (ngade2 nk baju baru jugk...hu3), tudung, veil, brooch yg cantik...ape lg eh...aku pn lupe...hu3...

ok, berbalik kepada cite aku kuar ngn b, kitorg g Sea Park, PJ...b nk bli wiper...wiper atos dh trok sgt...ye2 je cr kedai yg emy n balong slalu g tu...rupe2 nye, dekat je ngn opis lame aku, PUNCAK SEMERAH SDN BHD (aku keje kt situ 4ari je...he3)...ye2 je kitorg pusing2...

laps tu, kitorg grak g Queens Park, Jln Peel...b nk bli baju arnold palmer...sehelai je b bli...b bli gk belt arnold palmer...penat memilih belt utk b ni...byk songeh...hu3...

lepas tu, kitorg msk Carrefour Jln Peel...b nk bli brg2 utk msk quarters...insyaALLAH disweek b msk quarters...b bli iron, iron board, cermin, hanger, tong sampah n alas kaki...ushar washing machine gk..budget b RM700...b nk washing machine auto 7kg.brand Haier RM619, brand samsung RM649...ni yg under budget b...hu3...

dh penat dlm carrefour, kitorg grak g wangsa majau.igt nk mkn kt Mali...tp hujan...trus x jd...ujan2 pn, rmi gk yg beratur...kempunan aku nk mkn Char Kuey Teow...hu3...last2, mkn kt Bandar Baru je...dh abs mkn, blk umah...penat..

gambar char kuey teow penang...time aku blaja dulu kt UiTM Penang, aku mmg suke mkn char kuey teow ni...mmg sodap gile aku ckp....kedai die kt bwh pokok besar...


tu jelh coretan aku utk aktiviti aku...till next post...daaa....babai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...